Μύθος η σχέση των αυγών με την κακή χοληστερόλη

αναρτήθηκε σε: Uncategorized | 0

Μύθος η σχέση των αυγών με την κακή χοληστερόλη

Μειωμένη χοληστερίνη σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ περιέχουν τα αυγά σήμερα σε σχέση με αυτή που περιείχαν πριν από 10 χρόνια. Από την έρευνα που έγινε σε δείγμα που λήφθηκε από δώδεκα διαφορετικές τοποθεσίες έδειξε ότι τα σημερινά αυγά έχουν λιγότερη χοληστερίνη και περισσότερη βιταμίνη D.

Πιο συγκεκριμένα, ένα αυγό περιέχει 13% λιγότερο χοληστερόλη και 64% περισσότερη βιταμίνη D, από ότι νομίζαμε.
Ένα μέσο αυγό περιέχει 185 mg χοληστερόλης, κάτι που σημαίνει ότι μπορούμε κάλλιστα να τρώμε ένα – δυο την ημέρα χωρίς να ξεπερνάμε την ημερήσια συνιστώμενη δόση των 300 mg.

Οι ερευνητές αποδίδουν αυτή τη μείωση της χοληστερόλης των αυγών στη βελτίωση των ζωοτροφών με τις οποίες τρέφονται οι κότες.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το ίδιο το Βρετανικό Ίδρυμα Καρδιάς (BHF), το οποίο ανακοίνωσε ότι παύει να ισχύει η σύστασή του να περιορίζεται η κατανάλωση αυγών σε 3 την εβδομάδα, καθώς πολλές μελέτες είχαν δείξει ότι είναι αβάσιμος ο ισχυρισμός ότι τα πολλά αυγά αυξάνουν την χοληστερόλη.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι…

αναρτήθηκε σε: Uncategorized | 0

Πρέπει να γνωρίζετε ότι…

…. τα αυγά αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής του βρέφους και του παιδιού. Στον κρόκο του αυγού περιέχονται λιπίδια που παίζουν σημαντικό ρόλο στο κτίσιμο του αναπτυσσόμενου εγκεφάλου. Το αυγό παρέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και είναι μία πολύ καλή πηγή σεληνίου, ιωδίου και βιταμίνης Β2. Είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών υψηλής θρεπτικής αξίας, βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Περιέχουν βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2), βιταμίνη D, βιταμίνη Α, σίδηρο, παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5), φολικό οξύ (βιταμίνη Β9).

Όλα αυτά τα χρόνια…

αναρτήθηκε σε: Uncategorized | 0

Όλα αυτά τα χρόνια…

…τα αυγά είναι από τα πλέον παρεξηγημένα τρόφιμα της διατροφής μας. Απεναντίας, τα αυγά θεωρούνται πολύτιμα για την διατροφή μας. Αν πραγματικά ανησυχείτε για την χοληστερόλη που μπορεί να εμπεριέχονται στα αυγά τότε μπορείτε να φάτε μόνο το ασπράδι.Το λευκό του αυγου είναι μια πολύ καλή επιλογή ειδικά αν προσπαθείτε να μειώσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνει ο οργανισμός σας καθημερινά. Πρόκειται για μια φανταστική πηγή πρωτεΐνης, αλλά χωρίς το λίπος.

Γνωρίζατε ότι…

αναρτήθηκε σε: Uncategorized | 0

Γνωρίζατε ότι…

…ξεκινώντας τη μέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό που περιλαμβάνει αυγά, δίνεται στον εαυτό σας το θρεπτικό ξεκίνημα που χρειάζεται. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σχεδόν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τις ανάγκες του σώματός σας μπορεί να βρεθούν σε ένα αυγό. Συμπεριλαμβανομένων των πλούσιων πρωτεΐνών των αυγών τρωγοντάς τα σαν σνακ και κατά τη διάρκεια της ημέρας βοηθούν στην διατήρηση του ενεργειακού σας επιπέδου αλλά περιορίζουν την πείνα και τους πόθους για άλλα ανθυγιεινά σνακ.

Αντιοξειδωτικά

αναρτήθηκε σε: Uncategorized | 0

Αντιοξειδωτικά

Όπως ακριβώς τα φρούτα και τα λαχανικά, έτσι και τα αυγά περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά, όπως είναι το σελήνιο. Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά στην προστασία έναντι των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου. Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά που ανιχνεύονται στο αυγό είναι δυνατό να δράσουν προληπτικά έναντι της μείωσης της όρασης λόγω γήρατος. Τα ισχυρά καροτενοειδή που βρίσκονται στη λέκιθο του αβγού παρέχουν προστασία στη φωτοευαίσθητη ρητίνη. Έρευνες έδειξαν ότι περιέχοντας αυτά τα καροτενοειδή στη διατροφή μας είναι δυνατόν να αποφευχθεί η μείωση της όρασης λόγω γήρατος.